Teamet på Arenastadens Trafikskola är alltid redo att ge dig bästa möjliga service.

Dani

är vår utbildningsledare och trafikskolechef. Förutom körlektioner behörighet B håller han även introduktionsutbildningen och riskutbildningen del 1. Dani har en lång erfarenhet inom yrket och är pedagogisk, ärlig, och ger en tydlig strukturerad utbildning efter dina förutsättningar. Läs mer om vad våra elever tycker på vår reco sida.

Trafiklärare för B, BE, MC, AM

Madeleine

är också vår trafikskolechef, förutom trafiklärare är hon en riskutbildare och håller riskettan som halkbanan. Hon tog examen som trafiklärare sommaren 2019. Hon är en lärare med stort lugn och tålamod. Hon är väldigt uppskattad för sitt sätt att nå ut till eleverna och engagemang att hjälpa dem att ta sitt körkort. Madeleine kör på engelska med då hon bott ett antal år i Kanada.

Magnus

även kallad Mange är det senaste tillskottet hos oss. Som nyexaminerad har han alla verktyg för en modern pedagogik. Magnus är som alla andra som jobbar hos oss noggrann i sitt arbete, han har en härlig energi och en riktigt go kille. Han även en nybliven valp pappa!