Boka en testlektion

Testlektion

Rekommenderas för elever med grundläggande förkunskaper inom bilkörning. Men även eleven som aldrig suttit i en bil och kört: Testlektion är som en vanlig lektion hos oss men med rabatterat pris.

För att kunna ge dig de bästa förutsättningarna för din körkortsutbildning, rekommenderar vi dig att genomföra en testlektion på 35 min eller 70 minuter, där vi utvärderar dina förkunskaper för att se vilken nivå du ligger på.

Vi startar lektionen med en genomgång där du får information om trafikskolan, utbildningsmaterial och om hur testlektionen kommer att gå tillväga. Körningen sker i olika trafikmiljöer där vi testar elevens olika kunskaper. Därefter lägger vi tillsammans upp en individuell plan för att på ett effektivt sätt nå ditt mål.

Testlektion

Rekommenderas för dig som har delvis en erfarenhet och kunskap om bilkörning. Här får du möjligheten att prova på hur det är att ta en körlektion på just vår trafikskola. En testlektion på 35 min.

Testlektion  gäller endast nya elever/endast vid 1 tillfälle.

Testlektion 70 min 950:-

Testlektion 35 min 490:-

Boka din testlektion hos oss

Vi rekommenderar alla att komma igång med en testlektion, oavsett om du önskar ta hela körutbildningen hos oss, med en privat handledare eller en kombination av båda. Testlektionen-för din trygghet!

Boka din testlektion eller startlektion här

För oss är det viktigt att du trivs!

* Giltigt körkortstillstånd är ett krav för att få övningsköra. Detta gäller även för testlektioner! Har du inget körkortstillstånd, kan vi självklart hjälpa dig med ansökan. Räkna med en handläggningstid hos Transportstyrelsen på ca 2-3 veckor.